Gris.

Polis Polis Potatisgris!
Provet gick åt helvete.. var myycket svårare än förra året. FYY va svårt de var. Så jag vart inte förvånad när jag fick se resultatet.. vilken sopa man är!

Men vad är det som händer med vädret?? Det är ju värsta orkanen ute!!! Jag fick hålla i ratten med BÅDA händerna när jag åkte hem från stan. Helt sjukt vad det blåser ute. Å när jag gick från polisstationen så kunde jag nästan lägga mej framåt utan att ramla.

Så jag får se vad jag hittar på att pyssla med sen. Ska fara in å byta den gråa långa tröjan, som jag har använt EN gång. Den är helt noppig på hela högersidan. Så den ska bytas.
Men frågan är om jag inte ska tvätta lite istället, menar.. har ingen lust att gå ut u denhär orkanen!!!

Gårdagens middag
Godaste keson till godaste maten :)
 

Moi today..
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0