In i ugnen ba :)

Nu har jag äntligen gjort min efterlängtade köttfärslimpa, eller inte än.
Den är ju inte klar än, men jag hoppas att den blir lika bra som senaste gångerna :) Så det blir maten innan jag börjar jobbet vid 4. Har jag nått att se fram emot :)

Gammal bild från sist jag gjorde köttfärslimpa, men denhär gången ser den bättre ut faktist :)
   

Jag har precis ätit lite fil med rivet äpple, va riktigt gott, menar, hur ofta äter man rivet äpple lixom??
Kommer bli ooofta för mej :)

Shit vilken sovmorgon jag tog idag, å jag ser inte klooook ut i håret! Så jag kan absolut inte visa mej utanför dörren utan mössa, innan en dusch :P

Ja tror de blir en liten sväng ute i kallvädret nu. Röra på döfläsket lite :)



Kommentarer
Postat av: mikka

ja vems tips va rivet äpple då? lite 'kredd' måste man ju få;)

2010-10-21 @ 16:29:40
Postat av: vicky

Ja tack Midjet för det lilla fina tipset :) Det är faktist riktigt gott :)

2010-10-21 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0