Måndag

Då var det måndag igen. Jag har vart vaken sen 8.30 och börjar jobba 13.15. Vad är det med mej? Börjar jag bli gammal? Nä, jag har kommit på att man får mkt mera gjort om man kliver upp tidigt!! Moget va? hehe

Gårdagen var en ren plåga när jag tänker på min rygg. Denna jääälvla satans rygg. Jag gör övningarna å allt, var till mamma å pappa igår, mamma fick massera mej, men känns fortfarande som innan. Ger fan upp snart!!

Jaja, nu ska jag fika upp min muslii sen tänkte jag försöka dammsuga här så gott de går :)

Har kommit på en sak.. Det kommer nog bli rätt snålt med bilder på bloggen tills jag får tillbaka MIN telefon. Eftersom lånetelefonen inte är av det nyaste slaget så blir det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0