Nu lägger Carlson ner här..

I morse vaknade jag av att pappa ringde, å sa att jag skulle få på vinterdäck på min goffla idag.
Så det var ett härligt uppvaknande :)
Åkte till dom å myste med katten <3
Sen åkte jag å pappa iväg på tippen innan det var dags att göra sej iordning för jobbet.

Jag hade ett samtal missat när jag slutade, från nått nummer jag inte alls känner igen.
Håller ALLA tummar å tår över att det är Media Markt som vill säga att min tfn är klar!!!!

 Idag har det vart en sjukt dålig dag vad gäller min kropp.. helveteskropp..
men de visste ni redan, så ingen nyhet.
Har vart hos mamma å pappa ikväll efter jobbet, fick lite massage av mamma, så där grät jag lite.. just för att jag blir så jävla FÖRBANNAD och FRUSTRERAD över att det gör så satans ont på dygnets alla timmar.
Hittar fanimej ingen ställning att sitta, stå eller ligga på.. det bara gör ont hela tiden.. Å därav har jag inte kunnat gå ut å gå heller på säkert.. 3 dar??!
Enda gången det INTE gör ont är alltså när jag sover och dricker alkohol..
Förstå att jag längtar till helgen.

Förlåt för all jävla klagan.. men så ser mitt liv ut för tillfället.. SKIT.
Så orkar ni inte med dethär, förstår jag er. Till 100%

Annars då? Jag mår toppen, känner att jag vill göra allt, inte vara still en sekund, har världens energi.. men att kroppen stoppar mej irriterar mej.

Idag provade jag nått nytt till middag föresten!! Varma koppen, med smak kyckling. Jääklar va gott de var!! Jag som älskar soppa. Så den och clementin.. fasen va gott de var, och mättande :)

 

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Lundan

Gumman..lyssnar ALLTID...det vet du. var rädd om dig!

2010-10-25 @ 23:40:06
Postat av: vicky

Jag vet det, tack ! <3

2010-10-25 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0