Nu ska Vicky spara tid här :)

När jag var med Sofie på birsta i tisdags, så sa hon nått riktigt smart.. Jag pratade ju om att jag är så förbannat less på att sitta å torka detta förbannade hår i en evighet varje dag.

Så jag har ibland övervägt att klippa av mej det bara för den anledningen.
Men, förfan.. finns det ingen hårtork med ett jääävla drag i??
Nån som köpt nån eller vet om nån hårtork som blåser riktigt "hårt" ?? haha ni förstår vad jag menar hoppas ja :)

Ni ser, redan i min förra lägenhet var jag less på det.. Så nu tycker jag att det är på tiden med en ny med ett jävla drag i!


Nu ska ja göra mej lite sallad :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Björn Axéns brukar vara jäkligt bra! Kostar ca 600 kr..

2010-10-14 @ 12:48:39
Postat av: vicky

Okej okej :) Tack för tipset!

2010-10-15 @ 00:14:23
Postat av: Lundan

Jag har ett bättre tips. Kom till salong slasken och klipp dig kort. Snabbt enkelt och jättegratis.

2010-10-15 @ 15:40:37
Postat av: vicky

Hurru gumman, tack för TIPSET, men jag hoppar det ;)

2010-10-15 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0