Söndag

Jag kom ut igår, med kläder på! Haha.. (för er som läst tidigare inlägget förstår vad jag menar).
Vi hade en riktigt trevlig kväll allihopa.
Vi började hos Jenny med  förfest, å Elinagumman hade gjort jättegoda och fina snittar, så det mumsade vi på till drickat :)

Sen vid 9 tiden händer det som inte får hända... Min telefon dör.. eller blir svart. Bara knapparna lyser.
Det vart precis efter att jag hade svarat på ett sms, slog ihop telefon och skulle lägga ifrån mej den.
Då vart det så.. å jag tro ja stängde av den .. ja jag vet inte hur många gånger.. men sjukt många gånger iaf.. å inget blir bättre.
Så nu är det bara att åka in till Birsta å lämna in den. Bara jag hittar kvittot!!!!!!!!
Kom ju på att jag betalade telefon KONTANT!
Hur ofta göra man det lixom??
Så blir ju inte så lätt å söka reda på kvittit heller.. bra jobbat Vicky.. braaaa. 
Önska mej lycka till.

Lägger upp nån bild från gårdagen senare kanske..
Nu ska jag leta kvittot och förhoppningsvis hinner jag ut å gå i finvädret innan jag måste in till Birsta. För jag kommer att hittat kvittot. MÅSTE!

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0