Bli polis? Ej behörig!!?? Whaat?

Igår läste jag ett mejl jag fick från polisrekryteringen ang min ansökan. Dom skriver att jag är Ej behörig att söka!

Jag fattade inget! Eftersom jag hade allt jag behövde för att ta mej till provet förra året, så var ju saken klar i år igen. Ellerhur?? Men då har alltså min bilaga om simintyget försvunnit.
Så givetvis blir jag Ej behörig att söka.

Under meddelandet står det : Beslutet går Ej att överklaga.

Jag ringer till dom, frågar vad det är som har hänt? Dom ser att simintyget är försvunnet från min ansökan.. Hur fan har det gått till lixom undrar jag..

Dom skulle höra av sej till mej i veckan sa hon jag pratade med, å se om dom kunde lösa det.

Så i morse vaknade jag av att ett dolt nummer ringer mej..

Då var det nån från polisrekryteringen, å hon berättar att dom har hittat mitt intyg =) Så jag kommer bli kallad till prov och myndighetssamtal, igen =)

Efter en stund kom Lundan hit med glass och min Sex and the city box <3

Så vi åt gooooglass och drack "varmvatten" , sen drog vi iväg å solade :)

Ben & Jerrys glass.. Sååå jäkla gooood! Tack för glassen gumman <3

        .

Nu ska jag ut på min första prommis på läääänge!! Känner verkligen att jag måste ... Är fortfarande förkyld, men jag orkar inte vänta nå längre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0