Döstrött

Frida kom hem igår, så det löste sej ganska snabbt :)
Men innan vi la oss igår så hade Frida öppnat fönstret, å vi upptäckte att det var LÖST på det övre gångjärnet. ITE BRA med tanke på att hon bor på nedersta våningen, och det så gott som bara är att trycka in fönstret frå iutsidan.
Men, vi somnade.. Frida somna rätt snabbt, medan jag låg å skratta ihjäl mej åt dessa nissar =D



Just nu så är Frida på arbetsförmedlingen, och jag sitter "vaken" i soffan å väntar på att nån vaktmästare ska komma å kolla på fönstret.. Jag vart tvugen å kliva upp när Frida berätta att de skulle komma nån å kolla på fönstret medan hon var borta.. Menar.. kul å ligga å halvsova å så kommer det nån som ska IN i lägenheten å greja. Så, nu är jag uppe och påklädd iallafall..

Morgonfrilla, och ansiktet är inte godkänt för fotografering än :P


Hoppas det kommer nån snart.. Kommer HAN, betyder det att han snart kommer gå. Kommer Frida betyder det att vi ska äta frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0