God morgon!

Idag tog jag mej en rejäl sovmorgon.. Igen :) Men jag måste ju få göra det nu när jag bara har denhär veckan kvar å lata sönder mej på ;)

Hur ser denhär dagen ut då? Jo, Just nu sitter jag å äter min frukost som jag alltid äter antingen innan eller efter jag tränat. Och annars med :)

Här har vi alltså Muslii, fil, ett dinkelbröd som heter "frökusar", det är verkligen jättegott, och nyttigt :) På dom har jag keso, gurka och  tomat.


Tadaa! Lyxar till det med lite citronvatten också, gott och drar ihop magsäcken, så varför inte några sånna glas varje dag?  :) Det kör jag också med.


Jag igår, och även idag :)


Efter frukosten ska jag iväg, fixar med en grej till mamma å pappa som tar lite tid å kostar lite pengar, men kan nog bli bra :) Så det, och sen ska jag träffa Frida, och kolla med henne när hon drar hemöver mot övik, tänkte hänga på henne då :)

Så vi får se hur dagen slutar.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Stopp nu. Vad är det du håller på med stumpan????

Inte så.Tänk på dig själv istället. ????????????

2010-09-07 @ 22:09:15
Postat av: Vicky

Hemlis!

2010-09-07 @ 23:43:01
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0