JÄVLA SKIIIIT!!

Det är det minsta man kan säga om min kväll..

Hittade det jag skulle ha på Birsta, köpte allt.. gick snabbt och smärtfritt. Sen kommer jag ut till bilen, ser att det har runnit jättemkt glykol. Å att bilen låter ungefär som när ett flygplan har landat. Så jag sätter mej i bilen å undrar vad fan jag ska göra. Törs såklart inte starta bilen.. så jag smsar lite folk jag tror kunna. Men inte.. Så pappa å brorsan kommer å hjälper mej.





Nu är bilen hos mamma å pappa å jag är strandsatt. Pappa tror att toppen har gått. Helvete!!!!!!!!!!!!


Dethär fick jag med mej hem iallafall..

Sex stycken sånna här tallrikar, från ÖB. Alltid velat haft sånna :)


Och eftersom mina förra martiniglas bytte adress till Färjvägen, så köpte jag 6 nya nu :) Och 6 andra mindre glas.  Här ska det bytas ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0