Kolla bilen!!

Då var jag hemma efter min första prommis på länge.. å det var helt ärligt rätt jobbigt å gå sådär långt när man är dyngförkyld. Men jag tänker köra på några dar till nu, kan ju vara bra å få svettas lite.. kanske man svettas bort förkylningen :) ?

Jag mellanlandade som vanligt hos mamma å pappa, sen ringer Lundan, å då skulle hon ha med mej till Ica Maxi, så jag går ut å ser att jag får åka i FIIIINBILEN =)

Kolla bilen!!





Här är några bilder från prommisen. Jag ser ut som väärsta jättemänniskan! Men, jag hade massa kläder på mej.. hehe
 

Nu ska jag laga mat! Blir nog korvstroganoff eller sallad.. som vanligt :P

Å Ikväll är det myycket bra på tvn!

19.30:
 Halv 8 hos mej, 4:an
  Halv åtta hos mig

20.00:
Idol - kval, 4:an
Idol 2010 - kval

21.00:
The wedding date, 5:an

Amerikansk romantisk komedi från 2005. Kat Ellis blir dumpad av sin fästman och nu ska hennes lillasyster gifta sig och exet ska vara best man. Tanken på att utsättas för allas medlidsamma blickar, spefulla kommentarer och föräldrarnas besvikna ögon, gör Kat desperat. Hon kontaktar en lyxeskortfirma i New York och bokar en man som ska spela hennes nya supercharmiga älskare och samtidigt göra exet galen av svartsjuka. Den professionella eskortmannen Nick Mercer visar sig vara perfekt för uppdraget.

Hoppas att den är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0