Långprommis, yes!

Nu har jag precis ätit upp en supergod kycklingsallad från Nollans Macka.
Före den så var jag och min granne iväg på en långprommis, en lättare sådan :) Stackarn hade tränat sina ben lite föör mkt, så fick ta en lugn prommis.
Smart som vi var, så hade ingen av oss ätit frukost innan vi gick iväg, så då var Nollans macka ett självklart alternativ :)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag ta bilen, som jag fått låna av en annan av mina underbara grannar. (Eftersom min har svikit mej) Vad gjorde jag utan dessa underbara människor.. ? :)


Skulle inte ätit dendär brödbiten, för jäklar vad äckligt mätt jag vart!!


Senare idag ska jag ge mej på denhär igen. Vart så sjukt sugen på den :)


Hörs på senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0