Lördag

Då var det äntligen Lördag, och jag har gjort min första arbetsvecka efter semestern. Känns helt ok att komma tillbaka dit igen. Tråkigt bara att första dan skulle bli ett rent helvete.. skulle vart ledig en dag till tro jag.

Jaja, igår vart iaf en dag full med jobb. Var på Örnens förskola å jobbade innan Lidl. Å de var såå kul å träffa småkidsen mina, som har blivit såå stora!!
Var en riktigt lugn dag där, vilket var skönt, eftersom det aldrig är ett sånt lugnt tempo på Lidl. På både gott och ont.

Direkt efter jobbet igårkväll skynda jag mej hem, bytte om, fixade till mej och drog iväg på den sena hemmamatchen. Men vilken fantastisk match, va? Herregud vad Timrå lekte :)

Efter matchen åkte jag hem en sväng, sen drog jag iväg till Smacken, där det var födelsedagsfest för en tjej, en rockfest! Vart inte kvar så länge där.
Skjutsade hem 2 stycken från festen och sen drog jag vidare till stan, där jag hade mycket trevligt :)

Nu har jag precis vart ute på en prommis, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen får vi se vad som händer resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0