Mammas och pappas hemlis är nu avslöjad =)

Hemma hos mamma och pappa i kylskåpet har det legat minst 20 stycken knäppta filmrullar, allt från 14 år och framåt.
Så ni kan ju förstå att man inte hade mycket koll på vad som fanns på dom.
Så jag har helt enkelt gått och nallat dessa rullar lite då och då, å framkallat rubbet, men ingen har märkt nått!

Så idag vart dom sista klar, så jag åkte hem till dom å avslöjade min lilla hemlis. Väldigt uppskattat, såklart. Å det var riiiktigt gamla bilder vill jag lova.

Här kommer några stycken..

Fredde va bra söt när han va liten.. galet söt!!!!!!  Å nu är han 15. Bara sådär.. Helt plötsligt.








Och här har vi en mindre söt Viktoria...


Fuktskadan i mitt rum...


Å här vet jag inte riktigt vad jag höll på med?? Lixom...???


Jag i knallsvart hår, tandställning och min älsklings Lack!

 Elin, ser du vem det är???!! :P


Dålig bild, men det är Mikka :)


Anna =)


Mikka igen :)


Och crazySoffe i Italien, kolla in dojjorna du gjort ;)


Nu ska jag lägga mej efter ett fruktansvärt svettigt pass nere på etic!

Å inge kaffe ikväll, förfan!! Vill gärna somna före 3 inatt :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA! Gud, va fin man kan vara :D Roligt!

2010-09-18 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0