Men sötaste!!!!

Jag har vart runt lite överallt ikväll(Aldrig kört lugnare och såhär försiktigt, men lånar man en bil, som är nyare dessutom, så är inte JAG så kaxig iallafall :P ). Handlat lite till morgondagens personalfest och till kvällens mys :)

Var in på jobbet nu å köpte lite vindruvor,  eftersom dom är billigare hos oss till på söndag. Å dom är såååå goda :)
Men vad ser jag i kassan.. ?? Världens sötaste äpple!!!!!

Kolla!!!! Farbrorn i kassan var snäll å höll upp det ;P



Ser ju uit som en körsbärstomat.. helt otroligt söt :)

Här har vi kvällens ätning..

Eftersom vindruvorna var billig, så tar Vicky 2 askar :) Sparar den till imorrn!


Och dessa ha jag aldrig provat, ska bli spännande å se om dom slår min favorit med jordgubb.

 
Hade aldrig provat den tidigare, men den var sådär.. Då vet jag det :)


Och morgondagens :)


Nu ska jag ta bilen, åka lugnt å fint hem till Marie och kolla idol :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken sötis! :) Perfekt storlek på ett äpple tycker jag! :)

2010-09-10 @ 22:26:23
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Tack så mycket! :) Hehe, lovar att varna dig om det kommer upp fler spindlar i framtiden ;)

2010-09-11 @ 11:28:13
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0