Sista helgen...

Ååh fy vad jag är trött idag. Helt fantastiskt va trött jag är. Men men, jag har semester ju! På måndag börjar jag igen, så bäst att passa på å sova nu in i det sista :)

Idag vet jag inte vad som händer, mer än att min bil inte stär där den borde stå =( Har till och med drömt om den, och att det gick att fixa jätteenkelt. Pappa skrattade till och med åt det.. så hoppas den är sann då min dröm!!!

Nu ska jag fika lite frukost och plocka in glasen och tallrikarna jag handlade igår.


Fick en fråga om receptet på förrätten jag la upp härom dan.
Eftersom jag inte fick upp nån sida till dig Sandra som du länkade, så får du det här.
Det är från "Halv åtta hos mig"
http://www.recept.nu/1.311110/daniel_stockholm/forratter/fisk_skaldjur/rakcocktail_med_frasta_varprimorer


Och till en som undrar om jag bantar..
Nej, jag bantar inte. Bara tänker på vad jag äter :)


29 days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0