Söndag

Då var det Söndag och jag börjar JOBBA imorgon!
Jag längtar faktist litegrann.. Få komma tillbaka till vardagen och träffa alla igen :) Har ju med vilje hållit mej där ifrån, just för att få känna mej "ledig på riktigt"

Igår var ju personalfesten, och det var jättetrevligt. Kul å träffa (nästan) alla igen :)
God mat och kladdkaka! Var bra onödigt att dendär godispåsen dök upp.. Kunde såklart inte hålla fingrarna i styr, men men.

Tyvärr så vart det jättedåliga bilder med min telefon, just för att jag inte har nån blixt, å det var ganska mörkt, så jag hoppar dom bilderna.

Idag har jag slöat hela dan. Började dagen med lite senlunch, riktigt gott!


Sen åkte jag till mamma å pappa med lite ingredienser till min bil :P som behövdes när pappa höll på med den. Den kommer nog bli klar imorrn hoppas vi =)

Sen efter det svängde jag förbi Midjet. Satt å snacka å kolla runt på massa youtubeklipp och pratade lite med Beggan också i telen =)

Här har vi snyggingen själv!

Bild nr 2 blir nog bilden när hon ringer till mej, är den inte fantastisk?? Jag kan inte sluta skratta när jag kollar på den =D
     

Och Moi!

 

Nu, vafan ska jag äta??

Är ju mycket på tvn ikväll också!!

Ensam mamma söker kl 20.00 på 3an


Och, filmen som ALLA har sett, men inte jag!





27 days

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, vilka snygga ljusstakar du har på din tv-bänk! Vart har du köpt dom?!

2010-09-13 @ 01:28:06
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Vicky

Tack Soffan! Du, då får nog åka en bit om du vill ha dessa ;) Ullareeheed :P

2010-09-13 @ 06:27:34
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0