Tjejmiddag?

Resan hem från Övik gick snabbt hem tycker jag. Måste vara för att man har så mkt att pyssla med nuför tiden i telefonen.. :) Internet osv..

Men nu, till rubriken. Jag kollade på halv 8 hos mej i måndags tror jag det var. Där gjordes det en förrätt som jag verkligen föll för!! Både utseéndemässigt och jag som älskar räkor och röror å så, så jag tänkte att jag skulle prova å göra denhär förrätten. Tänkt och gjort. MUMMA va god den var!! Är!! sitter å äter den nu, men blir tyvärr ingen egen bild på den, eftersom jag inte har nå fina serveringsglad/skålar till den.

Ser inte såå dum ut va?? :) I botten ligger romröra som inte syns.

 

Efterrätten som gjordes där verkade inte heller så dum, så den kommer jag också prova på att göra. Menar, kan ju inte bjuda på nått som jag inte har provgjort och smakat innan :)

Här har ni en bild på det..




Dagens shopping i övik gick som förväntat.. pengarna bara rullade iväg! Men men, fick ju nå bra för pengarna :)

Jag köpte denna, ser ni vad det är? Vääldigt bra bok, läste den heela vägen hem nästan.


Köpte denhär kavajen också, glömde knäppa kort på den.. sååklart!




Vi fikade också, såklart :) Fridas...


.. och mitt. Fyy va tråkigt de såg ut, men jag var inte hungrigare :)


Frida provade en hatt



Å här sitter jag på bussen och läser, riktigt skön bussfärd hem måste jag säga.


Denna förbannat höga broo!!! Huua höll nästan andan..


Nä, nu vart jag extremt kaffesugen!!!!



31 days

Kommentarer
Postat av: sandra

Skickar du ett mail med receptet på förrätten till mig? :) Måste prövas!

2010-09-09 @ 21:58:30
URL: http://smajlo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0