Torka kläder, sola och duscha!

Nu har jag äntligen tvättat mina kläder, så nu återstår bara att dom ska torka. Men det borde ju inte vara några problem med mitt torkningssätt ;)



Denhär underbaringen var den första jag träffa på när jag kom hem till tomma huset på Färjvägen. Han låg å myste på altanen medan fredde var ute med Beasessan :)


GottGRISEN Fredde tog en kaddkakemuffin med nå gegga på efter att han vart ute med Bea..






Och jag åt lite senfrukost där..
Såndär "Äntligen" macka tro ja den heter.. varför äter jag aldrig sånna??? Dom är ju skiitgod!


LINNE EFTERLYSES!!!

Jag tog med mej 4 vita linnen till mamma å pappa för att tvätta. 3 stycken från gina tricot och 1 från cubus.. Och det från Cubus är helt försvunnet... Hur fan händer det?? Hittade det inte i tvättmaskinen, i bilen, på vägen, eller hemma.. SPÅRLÖST! Kanske tvättmaskinen åt upp det.. hallå ?

Nä nu ska jag dra iväg å sola blekkroppen, sen är det gasen i botten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0