Första dagen i min bikiniiii :)

Idag har jag vart hundvakt åt min sessa Bea. Som tur är va det rätt så grymt väder nån timme idag när jag kom dit till mamma å pappa, så då vart det bara att slänga på sej bikinin å lägga sej å steka på altanen :)
Senare mot kvällen ..natten så åkte jag hem, bytte om och drog in till stan med min kära granne Nina och Linnea. Alla tre va nykter! Å det känns så jävla skönt att slippa vara bakis imorrn.. =D
Kanske det tilloch med blir träning imorrn också!!! Tränade ju i Fredags för att ja trodde att ja inte skulle orka på söndag.. men jorrå, å det gör ju inget att de blir lite extra träning ;)
Nu ska ja kasta mej i sängen. Nybäddat även, yeey :)
Helt slut nu efter denna dag som vart fylld av promenader, massa bus, solning och en liten utgång :)
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Vad snygg kropp du har gumman min! Skit snygg ju=) brösten sitter verkligen där dom ska! PUSS

2011-05-09 @ 12:42:58
URL: http://themikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0