Go morron :)

är så himla skönt att kliva upp  tidigt på morgonen. Att ha ett jobb å gå till, göra nånting som man MÅSTE. Ja, det är underbart att ha ett jobb helt enkelt. Även om jag bara arbetstränar än så länge, men iallafall!!
Igår morse va en hemsk morgon.. fanns inge snack om nån "god morgon" där inte..
Magsmärtor, kallsvettningar och spykänsla.. nått som jag har haft mkt av tidigare, å helt plötsligt dyker det upp igen. Men som tur är gick de över efter nån timme.
Nu sitter jag ä käkar min uuuuuubergoda frukost, sen blir det duschen och jobbeet :))))
Å efter det så ska de nog stekas om solen fortfarande är framme när jag slutat!
Träning ikväll då? Nja, får se hur det blir.. vill givetvis träna. Inget snack om den saken. Men igår när jag tränade så fick jag så förbannat ont i halsen efter att jag hade kört ett sista pass på cross trainern. Men NU känner jag ingenting alls nästan :) Så kanske blir ändå!! :) Wiiie!
Min goofrulle - Kvarg, färska jordgubbar och färsk ananas, muuuuums!
Å här är jag i vanlig ordning efter jobbet :P
Ha en gryym da, för de ska jaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0