Modell för en dag

Idag va jag och Sandy på "Modell för en dag" inne i stan. Det var en upplevelse kan ja lova. Bli sminkad å fotas i massor. Allt tog ju sin lilla tid, men va ändå kul. Efter det gick vi till Olearys å käka!
Började dagen med att äta kvarg, jordgubbar och vindruvor. Givetvis jättegott!
Sandra å jag har haft väldigt heta "gul bil" tävlingar när vi åker runt på sista tiden. Så nu idag när jag skulle hämta henne, så ser jag denna efter vägen! Så de blidde ett mms med denhär bilden till henne.. Ett slag!! haha
Framme i lokalen där vi va hela dagen. Mkt väntetid, därav alla bilder..
Som sagt.. Modelljobbet är inget för mej.. Va stendöd när jag kom hem! Sov bort hela kvällen.. kul.
Å nu ska ja sova igen. Helt sjukt att ja är så jäkla trött igen.. tycker att ja nyss vakna..
Jag å <3 Elina hade lite myskväll till nu, åkte på hemmakväll å köpte lite karra, sen ladda ja hem "Road kill" Så de va riktigt nice med en filmkväll.. å framförallt en VIT HELG!!!
imorrn ska jag slänga ihop en smörgåstårta, träna och se när GURKHELVETET åker ur BB!
Tack å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0