Görskönt träningspass, huh!

Då va dagens träningspass klart. Det va äckligt jobbigt, men riktigt skönt. Det känns att kondisen är påväg tillbaka som den va när jag va på topp, tack å lov!
Idag körde jag alltså en 40 minuters löpning med en uppvärmning på 5 minuters powerwalk. 45 min kondition då. Riktigt skönt.
Idag blidde det 7,32 km och 457 kalorier bort.
Efter löpningen körde jag min rehab + ett sjukt tungt magpass och ryggpass.
Gött :)

Nu halvligger jag på soffan i min onepiece å tittar på SOS västkust. Älskar sånna program!
Nyss smällt i mej ett litet glas blåbärssmoothie och en hårdbrödmacka med makrill på. Tog ingen bild på det ikväll, tyvääärr ;p

Får se vad man hittar på resten av kvällen.

Ååh va skönt det är att vara såhär härligt mör å helt slut i kroppen efter ett hårt träningspass! Love it!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0