Naglar och Hunger control

Igår va min första dag sen semestern. Gick helt ok och efter bara några minuter kände jag mig som hemma igen. Kul att kunderna säger att det är roligt att man är tillbaka :) 
Och nått lite halvkul är att jättemånga kommenterade mitt hår!? Det va riktigt många som trodde att jag hade gjort hårförlängning :P
 
I morse när jag vaknade så låg jag på soffan.. Hade alltså blivit kvar där inatt. Illa eftersom jag alltid sover så mycket bättre i sängen. Hur som. Klev upp å fixade lite frulle i form av rågkusar och ägg, gott gott :) 
 
 
Ser kanske inte så jävla lyxigt ut, men det ÄR gott :)
 
Sen vart jag kvar i soffan, kollade några avsnitt av solsidan, sen fick jag ett ryck å började fila och greja med mina naglar. Så det blidde blå/gröna naglar med massa glitter.
 
       
 
Min morgonsmoothie hoppade jag idag eftersom jag hade slut på banan och bär hemma.. så man tager vad man haver tills man kommer iväg på nån affär. 
 
 
Så dagens lurre fick alltså bli denna, riktigt god! 
 
 
Såhär ser min smoothie oftast ut innan den har blivit en smoothie, här hade jag dock slut på valnötter , och jag tappade i halva påsen med pumpakärnor. Men de funkade ändå :)
 
 
Nu ska jag kuta iväg på jobbet, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0