Nytt i mitt skafferi och i träningsväskan :)

Ikväll vart det en tur på Birsta med mamsen, vi va ju tvungen att kolla in den nyöppnade butiken Usports. Det va stort och fantastiskt mycket folk. Men jag åkte dit för en sak - En ny vattenflaska. Kom därifrån med en också :)
Sen vart det en sväng på Icamaxi. Där fick jag med mej dessa, två nytillskott till mitt skafferi. Rekomenderar rågkusarna, absolut. Jag rostade dom och hade keso och grönsaker på dom. Dom är ju riktigt nyttiga också, tänk på det :)
Pumpakärnorna funkar ju alltid. Inte mycket att bråka om :)
Det vart dock en senmiddag, men det känns helt ok faktiskt. Då kanske jag to.m orkar med ett löppass imorrnbitti istället för PW. För denna middag vart jag riiiktigt mätt på.. konstigt nog. Så jag håller tummarna för att jag pallar det imorrn :)
Annars då? Jag är inne på min sista semestervecka.. alltså min 5e vecka. Det har vart riktigt välbehövligt och skönt. Hann med en resa till varma Turkiet, Alanya. Det va nog den bästa veckan på semestern. Och jo! Dagen innan jag åkte fick jag ju se min Tomas Ledin på konsertfesten i Sundsvall. Det va lycka de <3
Nu blir det nog nån film i soffan, hoppas på att somna snart så man är pigg imorrnbitti :)
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0