Skilda världar och bite line :)

Nyss hemkommen från H-sand och Birsta city. I H-sand vart det lite strosa runt på marknaden, dock inte så mycket att se, men vi hittade en mysig restaurang där vi käkade lunch :)

Efter det åkte vi direkt till Birsta - Media Markt där jag kollade efter en dator, men som alltid, förstår inte nånting om den där djungeln. Får helt enkelt ta med mej pappa, eftersom han jobbar med datorer å kan en hel del. Litar på han till 110% .
Men inte kom jag därifrån tomhänt iaf :) Fick med mig SKILDA VÄRLDAR VOL 2 :))) Såg ju Vol 1 för inte så längesen, så då kan man ju inte bara sluta se...! Så nu, äntligen har jag den :)
Nu sitter jag och Mikka hos mej å väntar på att tiden ska gå, vi ska nämligen åka in till staden å äta på Bite Line! :)
Jag och Mikka har även en grej på gång, allt för träningen och peppningens skull. Kommer avslöja det lite längre fram :)
Ha en nice kväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0