Dom tar snart död på mej!!

I morse när jag satt i kassan så kommer det en äldre dam å börjar plocka upp sina varor på kassabandet.. å jag tittar på henne å hejar. Då ser jag att hon har nånting i håret.. å SJÄLVKLART så är det en långbent jävla äckelpäckelspindel!!!! :( 
Jag får panik å blir helt stel. Funderar på hur fan jag ska lösa situationen.. 
 
Tanke 1; Säga till henne att hon har en spindel å håret. 
Tanke 2; Hon kanske viffta den på mej å då blir det kaos. 
Tanke 3; Hon kanske också har fobi för dessa odjur, å blir livrädd å dör. 
Tanke 4; Jag sitter heeelt blixt stilla å försöker att hålla mej så långt borta från henne som möjligt, å hålla lite koll så den inte hoppar på mej, å snabba mej ifrån kassan så fort hon har betalat. 
 
Så japp, tanke 4 fick det bli. 
 
Jag satt å kallsvettades, va livrädd, samtidigt som jag försökte vara glad och trevlig OCH hålla koll på hennes huvudbonad!!! Så på en gång efter att hon betalade så kastade jag mej ur kassan, kollade när hon gick att spindeln va kvar på henne å inte vart kvar i butiken. Huuuuuuuh... Vilken pärs!
 
Tänker absolut INTE lägga upp nån bild i detta inlägg, eftersom jag knappt kan titta på en spindel, så söka nått sånt på nätet skulle bli stora problem eftersom jag inte klarar av att tilla på skärmen då. 
 
Hoppas eran dag började lite bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy faaan! :D Stackars tanten också!

2012-10-17 @ 16:42:37
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0