Kanelbullens dag!

Det är alltså kanelbullens dag idag. Men eftersom jag å Mikka har pakten fram till 1 december, så betyder det helt enkelt att det inte blir nån bulle för mej :)
Nä, idag så kör jag på kroppsarbete hela dagen istället. Klev upp tidigt i morse å käkade frukost, sen bar det iväg till förrådet.. Förrådet som jag inte kunnat stoppat in en knappnål i för att det vart så proppat.
Men nu, äntligen! En container på baksidan betydde rensning.
Resväskan som jag hade med mej i Turkiet, i början av augusti har stått i mitt sovrum pga det.. Å massa annan skit också. Så nu står allt äntligen i förrådet, å jag har to,m mycket plats över :)))

Just nu håller jag på att svettas ihjäl, ett riktigt träningspass är dethär! Tyvärr har min rygg tagit äckligt mycket stryk nu.. Men vad ska jag göra då? Vägrar be min pappa om hjälp, han har redan fullt upp, fixade nyss min bil, så den stackarn måste få vila nån gång. Mamma har lika dålig kropp som jag, så henne vill jag inte heller fråga.
Men, nu är det värsta gjort! Kan själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0