Lördag morgon :)

Min första lediga dag på 8 dagar är här :) Lycka!
Igår när jag gick å la mej så tänkte jag såhär; Imorrn SKA jag sova längre än till 7.. Jo men ellerhur.. Vaknade först 6 ,30, tänkte, nä, aldrig, idag är vilodag från träningen, så sov människa! Vaknade 7 igen, men tvingade ned huvudet på kudden igen, somnade, å vaknade 7,30... Sen slog ja på tvn å somnade om, å sen vaknade jag 8,50, då gav jag upp :)
Vettefan vad det är som har hänt med mej. Har jag gått å blivit en morgonmänniska!?

Hur som, det är skönt att vakna tidigt å få nått gjort innan halva dagen har gått :)

Nu ska jag hoppa in i lite kläder, sen blir det birsta, dollar å lite överallt med Fridis :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0