Musclepower!!

Ikväll va jag å Mikka å körde ett musclepowerpass. Det va riktigt många år sen jag gjorde det senast, så nu va äntligen dagen kommen :) 
Det gick jättebra tack å lov för min rygg, Tog det riktigt lugnt, såklart. Å nu fick jag känna på att jag har fler muskler än vad jag visste, haha :P Hua va ONT jag har, redan. Triceps är ju ingen muskel jag brukar träna precis.. Så nu är den väckt :)
 
Jag är så glad över att jag valde att göra ett försök. Min kropp känns lixom ganska redo för det nu, sådär 1,5 år efter diskbråcksoperationen.
Så nu får det ta den tid det tar. Men detta är början på nått som jag har längtat efter :)
 
På tisdag är nästa pass, å jag längtar redan :) Ska dock bli spännande å se hur min kropp mår imorgon bitti.. lär ju bli problem med att klä på sig, men det är ju bara härligt, eller ? ;)
 
Så nu är alltså en söndagsträning avklarad, 30 minuter löpning/powerwalk och 60 min musclepower. Jag är nöjd :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0