Paranormal activity 4

Tack gode gud! Jag överlevde filmen, hade förväntat mej att den skulle vara värre än värst. Hade nästan planerat att sova hos mamma å pappa inatt :p
Men jag ligger hemma i min säng, lite rädd är jag efteråt såklart. Men inte som jag hade förväntat :)
Det värsta med filmen va konstigt nog att jag började må jätteilla efter en stund att den började.
Ni som vet hur filmen filmas, att dom kutar runt med en kamera mestadels av filmen, å nu vart det för mkt för mej.. Satt kanske för nära? Vart iaf riktigt åksjuk.. Så många gånger vart jag to,m tvungen att titta ner i golvet för att inte spy, haha!

Nä hörrni, nu ska en lättad tjej försöka somna i sin egen säng :)


Kommentarer
Postat av: fridfullt


hej.
men vad skådar mitt öga? fins PROFFS hårspray ÄN?
det hade jag på 90 talet! *saknar*

2012-12-19 @ 22:00:35
URL: http://www.metrobloggen.se/fridfullt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0