Samma visa nästan varje dag!

Kom på nu art jag gör nått varje dag som jag inte ens tänker på att jag gör när jag väl gör det.. Haha detdär lät jättekonstigt :)

Men efter varje träningspass så är oftast mina kläder sjöblöta av svett. Å när man kommer hem så hänger man upp dom å sen efter nån dag måste dom tvättas, menar, dom tvättas sällan-aldrig efter varje pass. Då får man ju inte göra nått annat.
Men efter nån dag så luktar dessa kläder URBAN!!
Så jag fick ett bra tips av mamma som jag har börjat med sen läänge tillbaka.

Direkt när jag lyckats få av mej dom dyblöta plaggen så lägger jag ner dom direkt i handfatet å sköljer ur det värsta, å taddaaaa... Dom luktar ingenting efteråt. Hänga på tork till dagen efter å sen kan man träna i dom ett tag till innan dom ska tvättas på riktigt :)

Tråkigt inlägg, men jag vart bara tvungen :)

Sådär ser det typ alltid ut i mitt badrum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0