Storkok!

Idag har det minsann hänt saker här. Jag tog sovmorgon till strax efter 9, sen åt jag frukost å sen drog jag igång med storkoket.
Känns så himla skönt att slippa ställa sig å laga mat nu några dar framöver :)

Det blidde ;

Chili con Carne
Tacoköttfärs
Baconpastasås
Currykyckling i kokosmjölk

Då är det bara grönsaker i massor och keso eller nån form av pasta om jag nu vill ha det till som måste göras när jag ska äta :)

Nu ska jag ta å klä på mej, har nämligen vandrat runt i morgonrock hela dagen här :) Men man måste ju passa på :)

(bild på några av ingredienserna och baconpastasåsen) :)


Kommentarer
Postat av: T

Duktig som vanligt ser jag:) De var ju längesen nu men jag kom å tänka på dig idag och var tvungen att se om du fortfarande bloggar på lika flitigt som förut.

Du verkar ha de bra iaf, kul att se:)

2012-10-26 @ 22:07:37
Postat av: Anonym

Recept på baconsåsen tack :-)
Kram j

2012-10-26 @ 22:19:32
Postat av: J

Men vad hände med bloggandet??
Saknar läsning ;-)

2012-11-06 @ 21:37:03
Postat av: J

Sa du inte att du skulle börja blogga igen ;-)
Hmm...
Kom igen nu :-)
Kram j

2013-01-17 @ 01:30:17
Postat av: J

Väntar fortf på uppdatering ;-)

2013-03-06 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0