I skolbänken igen

Nu händer det grejer vill jag lova. Idag va jag på min första mattelektion på 7 år. Snacka om att man sitter som ett frågetecken första lektionen.. Men det kommer nog gå bra. Har ju mina nära å kära som kan myycket mer än mig.

På tisdag drar också engelskan igång. Där känner jag mej också helt off. Så det kommer bli en intressant höst dethär, men rolig hoppas jag.

Nu har jag precis smällt i mej en smoothie och makrillmacka så jag orkar med ett träningspass snart :)
Den planerade lunchen vart inställd pga att jag fick veta om denhär mattelektionen bara timmen innan jag skulle åka.
Så min lunch fick bestå av ett äpple...

Men nuså är man tankad! Ska bli skönt att dra ner å svettas å plåga magen ;)

Ikväll kommer en kompis hit, snacka lite skit, äta lite grönsaker å dip och dra ut på stan å kolla läget :) Nyktert tack å lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0