Jag sitter å läser fel jävla kurs... OTROLIGT!

Jag kan inte förstå varför jag ska råka ut för allt jävulskap. Idag innan mattelektionen började, så va det en till tjej som satt i salen å pluggade lite, vi började snacka, å kom in på att båda två läste samma kurs, dvs Matte B. 
Vi började prata lite om några uppgifter, det va då vi märker att nått är fel. Hon visar hur hennes bok ser ut, å den jag har beställt ser heelt annorlunda ut.
Så jag går direkt till läraren å frågar om jag sitter å läser fel kurs. Jag berättade att jag redan har betyg i Matte A, och skickade ansökan på att få plugga Matte B i höst och Matte C efter jul. Men eftersom dom så fint har bytt namn på alla kurser till tex. Matte B = Matte 2b och Matte A = 1b.. så det va därför allt hade strulat ihop sig.. 
Jag trodde såklart att läraren hade stenkoll på vad jag skulle läsa eftersom jag ansökte om B och C.. å får uppgifter å allt sånt på Matte A.. jaja, tur att problemet löste sig iaf. 
 
Börja om från början, börja om på nytt, yeeey! 
 
Tråkigt inlägg, men jag va tvungen. Sorry för dålig uppdatering föresten, men det kommer lite mer nu  från helgen som vart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0