Jävulska natt!

Inatt vaknade jag av att jag sätter mej upp i sängen å skriker av smärta. Ni vet när man kan vakna av att man får sendrag i vaden eller foten.. Men dethär va ett fruktansvärt uppvaknande!
Jag kunde sätta handen på stället där det gjorde mest ont, å kände hur de vart en knöl som vart större å större, å den åkte uppåt... Det va helt obeskrivligt va ont det gjorde.
Å nu idag när jag va iväg på matten å så, kunde fan knappt stödja mej på foten/benet. Så nu går man runt å haltar.. Känns som att jag har sjukaste träningsvärken i vaden, gånger hundra.

Jag har sagt det förut å jag säger det igen.. Nån där uppe måste verkligen hata mej.

Nu har jag precis ätit upp min frukost/lunch bestående av currykyckling och ris, å tänkte lägga mej å bara vila huvet nu, har fortfarande huvdvärk, tredje dagen nu..

Sen ska jag iväg å hämta brorsans tjej från jobbet å skjutsa hem henne, sen ska jag in till birsta å träffa Elin å Elsa, vi bestämde att vi skulle ses i söndags... Ååå va långsamt dagarna har gått, men nuså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0