....................... Kaos

Denhär dagen kändes verkligen Som att den skulle bli jättebra när jag klev upp ur sängen.
Jag skulle lixom vara hundvakt åt lille söta Dio och greja på här hemma innan jobbet som började 14. Så. Skitbra planerat allting. Jag bara njöt på lixom..

Klockan blir 9,05 , jag å Dio sitter i soffan å bara myser, då ringer Sandra, min chef å frågade vad jag gjorde, om jag sov. Nej nej säger jag, ja är hundvakt till lillebrors hundvalp :)
Men du har ju börjat, säger hon.
Nääe sluta säger jag å skrattar :) Å hon säger att ; Jo, du jobbar ju dubbelpass idag, 9-18,45. Så jag lovar, du har börjat!

Då dog jag.

Så då va det bara att kasta på sig jobbkläderna, slänga upp håret i en ful jävla toffs, ringa mamma å nästan gråta av panik.. Vart fan ska jag göra av hunden lixom?!? Brorsan hade ju tagit bilen å alla jobbade!

Jag va på jobbet 9,15, helt förstörd. Tack å lov så löste mina underbara föräldrar det.

Så hela min dag vart förstörd. Å som grädde på moset så har jag blivit dyngförkyld!!!

Nån där uppe måste verkligen hata mej.

Tack å hej nu gör jag helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0