Morgonträning, äntligen :)

Nu har jag äntligen lyckats få in ett träningspass i mitt schema :)) Lycka!!
Får se om det blir en långprommis ute med avslut på gymmet, eller om hela blir på gymmet. Vilket som så känns det fucking lovely att få tid med träning :)

Sen har jag en fundering. Dethär är 5e dagen jag vaknar klarvaken strax efter 7, innan ens nått alarm har hunnit slå igång... Börjar jag bli gammal, eller va fasen äre som händer? Jag som alltid sover som en sten, å gärna snoozar tusen gånger å nästan försover mej.
Jaja, det är väll ändå bra att jag har börjat bli lite morgonpigg!
Men på lördag och söndag morgon när jag är ledig så hoppas jag verkligen att jag sover längre än till 7 ;p

Nä, nu är det dags! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0