Pensionärsvarning!

Läskig rubrik.. Men sant? Jag kliver upp 6,20 å sätter mej i soffan med en tallrik fil och dinkelflingor å kollar på vakna med the voice. Är inte ens trött.
Ska ha matte 8,30 så kan vara lite därför jag är vaken nu. Men det är sickt tidigt.
Efter matten ska jag kasta mej i solariet, kommer bli riktigt nice :)

Å vet ni vad som är så sjukt jäkla bra med denna dag?!?!?! Efter mitt arbetspass ikväll så går jag på HELG!!! Aaaahhh!!!! :)
Så nu har jag alltså tagit mej igenom mina 8 dagars jobb på rad, nästan helt levande.
Gårdagen va riktigt tung på jobbet. Mådde sådär. Otäckt.
Så det blidde ingen träning efter jobbet, tyvärr. Men orkade knappt stå på mina ben.

Nu måste jag börja göra mej klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0