Sakta men säkert?

Jag har nyss ätit upp frullen, bästa målet på dagen tycker jag :)

Träningen gick rätt ok. Kände mej dock tokstel över hela kroppen, å allt kändes jobbigt att göra.. :s
Fick världens kramp i vaden efter 20 min löp, vart tvungen att stanna å kunde knappt stödja mej på det benet. Vart som blodstoppskänsla.. Förstod ingenting?
Kämpade iaf på, å tillslut försvann det efter några minuters pw, så då vart det lite mer löp :)

Fick bli 45 min kondition alltså och 30 min mage, helt ok ändå på tom mage.

Dock känns det som att min kropp står helt stilla.. Snarare att jag känner mej svälld :/ to,m gått upp nått kg sen senaste formbilden.. Fattar inte det heller :( jäkla skit.

Nu ska det duschas å göras klar innan natten börjar. Ser nästan fram emot den idag :)


Kommentarer
Postat av: J

Muskler väger ju åxå :-)
Du äter ju inte mycket jämfört me vad du tränar... Så du har ju garanterat inte gått upp fett! Kan sluta me anorex... Å de är väl ingen som vill ;-) äta bör man vettu

2012-09-12 @ 20:22:01
Postat av: Sofie

Surrade med Christina, som är boss på Hälsohuset, så jag har en lite att dela med mig av, som du kanske uppskattar. :)

2012-09-12 @ 21:12:50
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Vicky

Får hoppas att du har rätt J :) Att det är muskler som har smugit sej på mej alltså :)

Jasså sofy!? Lät ju riktigt intressant :) :)

2012-09-12 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0