Skräckfilmskvällen!

Söndagen va en riktigt seg dag.. Självförvållat dock, men ändå. 
 
Tog mej iaf ut ur lägenheten vid 18,30 tiden, då stod den kinabuffé på menyn :D Så jag å Issa svullade tills vi inte kunde andas längre.. Å att vi fick i oss efterrätten är för mej en gåta. 
 
Detdär va en av mina femtioelva portioner :P 
 
Sen drog vi på Dompan å köpte lite karra, tänkte att vi inte kunde komma tomhänt till lilla Sofy. Å vaf står på bordet när vi kommer dit? Jo FEEEETASTE skålen med nyttigheter.. Oooops ;P
 
    
 
Sketatrevlig kväll hade vi iaf, sooom vanligt! Ont i halsen som faan hade jag efter dessa filmer.. fyy va jag skrek! Usch, otäcka filmer, alltså asbra filmer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0